بطری آب طعم دهنده میوه ای دتاکس واتر(فروشگاه جهان خرید)|بطری آب طعم دهنده آب|بطری آب میوه ای|بطری آب دتاکس واتر|طعم دهنده آب|

بطری آب طعم دهنده میوه ای دتاکس واتر(فروشگاه جهان خرید) - بطری آب طعم دهنده آب,بطری آب میوه ای,بطری آب دتاکس واتر,طعم دهنده آب,بطری آب ورزشی,پارچ طعم دهنده آب,

بطری آب طعم دهنده میوه ای دتاکس واتر(فروشگاه جهان خرید) - بطری آب طعم دهنده آب - بطری آب میوه ای - بطری آب دتاکس واتر - طعم دهنده آب - بطری آب ورزشی - پارچ طعم دهنده آب - ظرف آب -

ورود اعضا
بطری آب طعم دهنده میوه ای دتاکس واتر(فروشگاه جهان خرید)

 تمام پزشکان نوشیدن 8 لیوان آب را در طول شبانه روز به ما توصیه می کنند آب دو سوم از وزن بدن ما را تشکیل میدهد و نوشیدن آب در درمان بسیاری از امراض مفید است. اما بسیاری از افراد نوشیدن آب برایشان دشوار است و معمولا در طول شبانه روز آب کافی نمی نوشند ما برای این دسته از افراد پیشنهاد ویژه ای داریم: بطری آب طعم دار میوه ای راه حل بسیار مناسبی است که در زیر نگاهی به ویژگیهای آن می اندازیم:
1- بطری آب میوه ای یک بطری یک لیتری آب است که درون آن محفظه ای برای قرار دادن میوه طراحی شده و شما می توانید با قرار دادن میوه های دلخواهتان در درون آن آب طعم دار بنوشید.
2- حجم: 1 لیتر
ارتفاع: 24 سانتی متر
قطر: 7 سانتی مترjahankharid@
3- بطری آب طعم دار با محفظه مخصوص میوه خواص و طعم میوه ها را به آب داخل بطری انتقال میدهد و نوشیدن این آب باعث سم زدایی از بدن شما می شود.
4- بطری آب دتاکس واتر یک بطری آب ورزشی است که با داشتن طعم میوه در داخل آن میتواند حس بسیار خوبی را موقع نوشیدن آب در حین ورزش به شما منتقل کند.
5- همچنین افراد دیابتی و یا افراد با مشکلات گوارش و یا کسانی که طرفدار نوشیدنی سالم هستند می توانند بجای استفاده از نوشابه های گازدار از این بطری آب میوه ای استفاده کنند ونوشیدنی سالم بنوشند.
6- بطری طعم دهنده آب سبک و براحتی قابل حمل است همچنین شستشوی آن بسیار راحت است و نیاز به استفاده از شوینده برای آن ندارید.
7- بطری آب طعم دار همچنین سازگار با آب گازدار است و در صورت استفاده از آب گاز دار دچار مشکل نمیشود.
8- با اضافه کردن میوه هایی مثل خیار و لیموترش در محفظه میوه بطری می توانید در طول تابستان علاوه بر نوشیدن آب مورد نیاز بدنتان خود را نیز از شر گرمازدگی و عطش رها کنید.
9- بطری آب طعم دهنده دتاکس واتر را می توانید هنگام گردش، ورزش، سفر، محل کار و یا هر جایی که میروید همراه خود داشته باشید و از آن لذت ببرید.
روش خرید:به سايت ما www.jahankharid.ir مراجعه كرده و روی دکمه خرید پستی کلیک کرده سپس فرم ثبت مشخصات را پر کنید. محصول را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید و سپس مبلغ آنرا به مامور پست بپردازید.يا جهت ثبت سفارش با تلفن 09352297035 تماس حاصل فرماييد.
روش هدیه دادن این محصول:شمامیتوانیددرقسمت آخرفرم ثبت سفارش هزینه محصول رابصورت نقدی پرداخت نمایید ودرقسمت پیغام یک جمله برای کسی که دوستش داریدبنویسید تامااین محصول رابصورت کادوبرای ایشان ارسال نماییم.
telegram.me/jahankharid
 

بطری آب طعم دهنده میوه ای دتاکس واتر(فروشگاه جهان خرید)

شماره تماس : ۰۹۳۵۲۲۹۷۰۳۵
آدرس :

ایمیل :mortezajahanian6@yahoo.com
وب سایت :jahankharid.ir
تعداد بازدید : ۵۸۹

آگهی های مشابه

آمار بازدید سایت

بازدید روز

۵۸۶۹

بازدید دیروز

۶۰۱۹

بازدید ماه

۱۰۲۰۳۹

بازدید کل

۲۵۶۲۲۶۲۷

افراد آنلاین

۴۴۷

نماد اعتماد logo-samandehi
تعرفه آگهی

هزینه یکساله اگهی دویست هزار تومان


مدیرپشتیبانی : 09123100238

* اگر می خواهید آگهی شما در گوگل بالاتر دیده شود، با عنوان های مختلف آگهی خود را ثبت کنید، ما همه را تایید می کنیم!
* هم‌اکنون می توانید نامحدود آگهی ثبت کنید
* نام کاربری شما در سایت، همان ایمیل شما می باشد


لینک مستقیم

سقف کاذب - بازسازی خانه - دیوارپوش پی وی سی